Wednesday, December 12, 2007

tristeti de parada

…mi-era frig cand m-am trezit…
cand am dat televizorul mai tare sa ascult stirile... si ma gandesc ca e luni
as avea chef sa mai dorm…sa citesc …sa termin cartea aia…sa-mi fac un ceai…sa sa fac ceva ce-mi place…
stau pe marginea patului si ma gandesc…e frig afara si n-am chef sa ies…
eram la Waterstone’s si priveam prin geamul de sticla oamenii care misunau pe strazi mirosea a cafea si-a ciocolata…si cred ca era soare…
si azi e luni…si-mi imaginez ca-ti bei cafeaua in fata computerului…iti simt tristetea de la mii de kilometri distanta…
incrancenat…cum stai picior peste picior pe scaun…cu barbia sprijinita in palma si cotul infipt fara mila in genunchi….cu mana intinsa ca un animal de prada pe mouse…tresarind la fiecare click….
privesc prin geam… un zid de caramida rosie …imi sprijin privirea de lampa din poza ta …imi revine in memoria fotografia cu frunzele acoperite de bruma…
spune ceva…
striga ..
arunca …
sparge….
numai sa nu taci…
(2005)

No comments: