Wednesday, December 12, 2007

flashbacks

poate flashbackurile din memorie... poate rezonanta subtila...
pana la urma cred ca ai dreptate "Habar n-am. La urma urmei, ce ne e dat sa stim?"
hmm, parfumeria din Debehams... m-am ravazut adulmecand o sticla de de parfum... Nina Ricci pour homme... sticla rece maron... apoi expozitia din Victoria Square... peisaje africane parjolite de soare si apoi dur si inghetat Pripiat sub zapada... aleea spre Simphony Hall si iesirea spre canale... si puburile insirate ca intr-un beauty contest... broad street... Ipanema... imi revine atunci in memorie Goose Varsity si usile cu manere mari de la intrare... si jardinierele agatate de grinzi cu flori albe si violet... un pint de Guinness si o masa in stanga cum intri, langa geam.
As putea sa-mi imaginez ca sunt acolo cu un guinness... cu aparatul foto in fata mea si o agenda in care-mi notez gandurile asa cum imi vin in minte...

No comments: