Wednesday, January 30, 2008

dancing days

I carry the sun in a golden cup…the moon in a silver bag. “Oprim 10 minute in Vama?! As vrea sa fac niste poze”. Merg prin camp, prin pamantul ud. Intind bratele sa respir aerul tare, si vantul aspru. Sunt langa mare. E pustiu; si e liniste. Un caine doarme incovrigat. O barca scorojita ii tine adapost. Cochiliile mi se sparg sub pasi.
Ma uit de jur imprejur cautand ceva sa-mi aminteasca cum era…sa ma apropii?!
There in the middle of sand I stand…seeing, feeling…
Eram mai tineri si dormeam intr-un cort portocaliu pe nisip.
Ne trezeam cu valurile la tample, si ne povesteam vietile la foc.
Povestile se desenau pe nisip in gesturi si zambete.
Salvam cainii uitati de stapani la soare si le faceam loc sub umbrarul nostru din cearceafuri albastre.
Beam bere in Jack pana dimineata, ascultand muzici mai vechi si mai noi, si nu se pasa ca telefoanele s-au descarcat.
Dansam ca niste samani cu pletele in vant, mormaind incantatii numai de noi stiute, sau scrutam stelele si ochii straini de pe banci simple de lemn.
Mi-am amintit… V-am facut poze, si am suprins nisipul levitand in causul palmelor si impartind o ultima bucata de paine in sapte firimituri egale.
Mai am si acum scoicile adunate de pe tarm…si nisipul. As dormi iar in sacul meu albastru, incovrigata ca un catelandru, si sa ma cautati iar pe toata plaja. Soarele timid sa traga cu ochiul de dupa nori, si sa ploua incet ... Sa ma apropii?!
Those dancing days are gone… am luat cu mine doar scoicile, barcile si marea.
Totul e atat de straniu in linistea iernii.
I-am sarutat tampla din scoici cu lentila sensibila.
Poate candva am sa revin…

1 comment:

gyrovague said...

life is spinning too fast (huh?) when u wanted to last ...