Tuesday, January 19, 2010

different angle

Imi aruncasem ochii pe un ziar aruncat pe jos, cuvintele imprastiate echilibrat. tramvai. la fix. Mai tarziu l-am adunat de pe jos, cu cana de cafea in mana, amintindu-mi ca ramasesem cu ochii in monitor in lumina aia seaca de neon, gandindu-ma cum ar fi daca as face lucrurile altfel. Atat. Altfel.
Si azi, in timp ce-mi aratai valurile de fum care pluteau senin in lumina albastra a proiectorului mi-am amintit. Cu toata lumea aia din jur relaxata si intinsa comod pe canapele, urmarind un film bizar. La jumatatea lui, m-am aplecat usor spre tine si te-am intrebat da cum se cheama filmu asta? Si m-a apucat rasul gandindu-ma ca ma uitam de vreo 40 de minute la un film, al carui nume nici macar nu-l retinusem. Si vocea aia senina si sincera din intuneric stiu ce urmeaza si rad ca prostu’
Pana la urma e luni, e noapte si ninge.
It is a different angle […] with the right perspective you can see […] Ha-ha-ha! That's right, things aren't so bad. Look at the parking lot

No comments: