Sunday, August 2, 2009

More than a memory

Menta, rom si gheata. Si marea in spate.
Hai ce faci, da o carte jos…
las absenta o carte printre niste acorduri estompate de jazz si tastez incet “imi distrug niste amintiri”.
Da… locul asta arata mai frumos prin ochii lui de artist. Pare altfel.
Umbrele de pai ca niste palarii de carnaval uitate pe plaja.
Baldachine de lemn pentru reverii…
Un zmeu rosu cu coada spirala agatat de nori, cocktailuri stranii de muzici
Doar ritmul valurilor care se lovesc de mal e acelasi
Am vrut sa le distrug…n-am reusit decat sa le readuc la viata.
Sunt vii si ma privesc zambind din nisip.

****************
Rasarit rosu dansand in nisip
Pe o plaja invelita doar intr-o panza subtire de cort, colorata ca o rochie de tiganca
Aratandu-si provocator rotunjimile tarmului
Am parul ars de soare cu reflexii roscate, pielea ciocolatie si o sticla verde cu capac ruginit cu cel mai savuros suc de piersici
Mimeaza inefabil…
Doua terase aruncate ici colo
Noroc la 5 lei, mano negra, the jack
Privirea lor pierduta in alte lumi pe care nu le-am cunoscut, zambind langa foc si mare si cuvintele care se scurg in nisip
Nu mai e …

**************

I-am povestit...
Asa cum mi-am amintit. In culori si senzatii. I-am spus tot ce-mi trecea prin minte
Mut. Din priviri. M-a lasat sa-mi desir toate vorbele. Toate visele. Mi-a raspuns uneori bland, cuprinzandu-mi gleznele cald cu valurile care se spargeau de tarm.


Vama Veche, 1 august 2009

No comments: