Wednesday, June 10, 2009

puzzle

Lucruri marunte. Sa bei un cappuccino fara gust intr-o benzinarie, frunzarind aiurea o revista. Sa ramai cu ochii tinta la caii aia albi de pe valea oltului. Da… da as vrea sa fiu unul din caii aia albi care calca prin ierburi; sa alerg cu coama in vant pe malul apei; m-as privi din masina cu admiratie si invidie, si am alerga in paralel pe un arc de cerc.
Casele vechi cu pridvoare de lemn. Cum ar fi daca am putea opri si masina si timpul, sa spun asta sa fie casa mea! Sa am muscate rosii la fereastre, podele lustruite si gramofon.
O curba, inca una, drum si verde, si popas pe marginea soselei.
Ne-am oprit iar sa contemplam lumea. Apa. Valurile delicate pe care le face vantul. Bordura incinsa pe care stam. Gustul de caramel al unei Guiness. Soarele. Felul in care te joci cu ochelarii. Cainele care se apropie de noi, undeva in spatele meu. Felul in care muzica iese pe geamul masinii si se transforma in alt sunet undeva in spatele ei. Masti din Sri Lanka. Biroul elegant de lemn. Sute de pioneze infipte intr-o harta, in germana.
In ce limba ti-ar placea sa visezi?

No comments: